יום שבת, 13 במרץ 2010

המועמד שריגש אותי!

היי חברים,

אתם יודעים שזה לא פשוט לעבוד עם אנשים. לכולם יש רצונות וחששות, כולם חוו אכזבות וקשיים וכולם רוצים לעבוד ולהצליח.

אבל, בין לבין כשעובדים בתפקיד כמו שלי, נתקלים באנשים יוצאי דופן. אנשים שמרגשים אתכם באופן קיצוני!

אז היום, אני רוצה לספר לכם על מקרה מרגש שקרה לי השבוע:


אתמול התקשר למשרד מועמד שהתעניין לגבי משרת נהג בוס.

את אותו המועמד עדיין לא פגשנו ולא ראיינו והוא ביקש להגיע לראיון היכרות. הוא גם סיפר שיש לו ניסיון רב כנהג בוס (30 שנים!).

ביקשתי שישלח אליי את קורות החיים שלו במייל כדי שאוכל לעבור עליהם לפני הראיון. הוא מצידו אמר שהוא מעדיף להגיע איתם לראיון. לא התעקשתי ותיאמנו פגישה לכמה שעות מאוחר יותר באותו היום.


כשהגיע בצהריים הוא הביא איתו קלסר ענק עם ניילוניות וחוצצים. הוא הביא איתו כל כך הרבה ניירת שהיינו צריכים עוד שולחן רק כדי להניח את הכל.

מלבד קו"ח, הוא הביא איתו המון המלצות ממקומות עבודה, ברכות פרידה שכתבו לו קולגות לעבודה מתפקידים קודמים, מכתבים שקיבל ממעסיקים על הצטיינות, על הצלת חיי אדם ועוד ועוד.... היה שם אפילו מכתב מאישתו של הבוס הקודם ובו היא משבחת אותו על עבודתו.

מה עוד היה? לא תאמינו... עשרות רשיונות נהיגה על כל סוגי הכלים האפשריים כולל כלי שיט כמו גוררת וצוללת (?!?!?!) ומה לא! אגב, הוא כמובן הוציא כל אחד מהם בזהירות ממקומו והראה לי בגאווה את כולם. היה חשוב לו להראות שכולם בתוקף...

אפילו את תעודת השחרור שלו הוא הביא (משנת 77!!!!) – ואני חייבת לציין שהיא היתה שמורה למופת...

לאחר שעברנו בסבלנות על כל החומר, ניסיתי להתחיל סוף סוף בראיון וסיפרתי לו על משרת הנהג שעבורה הוא הגיע.


אני חייבת להגיד כמה דברים: האיש הזה שבה את ליבי! כל כך מסודר ואוהב את המקצוע שלו, כל כך רצה להציג את ההישגים שלו והכל נעשה בחן ובנועם!

אמנם לא הספקתי לראיין בחיי מאות או עשרות מועמדים, אבל! הוא אחד המועמדים הכי מקסימים שיצא לי להכיר– אמיתי, ישר ושובה לב!

כל כך מקווה שאצליח לעזור לו ושבחברה אליה אני שולחת את קורות החיים שלו יחליטו להעסיק אותו!!!

תחזיקו אצבעות...

:)


4 תגובות:

  1. תודה על האנושיות.
    כמובטל המחפש דרכו, חווה לעיתים קור וחוסר התייחסות.
    מחזיק לו אצבעות.

    השבמחק
  2. אני חושבת שעצם ההתייחסות שלך , היא היוצאת דופן(ואני לא מזלזלת כמובן בייחוד של האיש שראיינת). במיוחד לאור העובדה שאת ודאי מראיינת הרבה אנשים ולמרות הכל לא איבדת את הסובלנות והרצון האמיתי לעזור. אני באמת מאחלת לך המון הצלחה שמחה ואושר בחיים ושהרבה אנשים במהלך דרכם יפגשו אנשים כמוך שרוצים באמת לעזור...

    השבמחק
  3. שלום
    קראתי בעניין את התרשמותך ואת איחולי ההצלחה של עמי טואג שהגיב לפוסט. אני מצטרף לאיחולים, יחד עם זה מצאתי לנכון לציין אני מעריך אנשים שקולים הרבה יותר מאנשים קיצוניים.
    המועמד הזה שבה את ליבך בחלק הרגשי, עד כמה השאיפה של אותו המועמד לסדר ולתיעוד יקדמו אותו בתפקיד המוצע לא ברור.
    אני מחפש למיזם שבחתימה שותפי גורל, על שותפות הגורל ועל עיסוק החברה ניתן ללמוד מהאתר שבחתימה.

    השבמחק
  4. זה מקסים שאת עדיין יכולה להתרגש ממועמדים

    שימי.

    השבמחק