יום שני, 5 באפריל 2010

כן, גם אנחנו במדיה החברתית...

אהלן חברים,

כולכם בטח אוכלים עכשיו מופלטות, אבל אני כאן :). אז זהו, החופש נגמר, וכן, הוא היה ארוך ומתוק עד מאוד (מצה עם שוקולד זה ה-דבר!). אני מקווה שכולכם נהניתם ושטיילתם בארץ ושבעתם להנאתכם בשלל ארוחות החג! אבל... ממחר- חוזרים לעבודה וגם לשגרה, עד החופש הבא!

אני לא יודעת מה איתכם, אבל, אני חוזרת לעבודה עם אנרגיות מחודשות (אולי זו פריחת ההדרים שאני מריחה באוויר ושעושה לי פשוט טוב!).

ואם כבר מדברים על חידושים וחדשות... אני רוצה לספר לכם שממש לפני פסח, חבר השיקה אפליקציה ל iPhone ול iPod Touch. וכן... אני גאה (גאוות יחידה??!) לכתוב שאנחנו חברת ההשמה הראשונה שעשתה את זה.
אז במה מדובר? באפליקציית חיפוש עבודה...
ומה זה נותן לכם? זה נותן את האפשרות להתעדכן במשרות הפתוחות כל הזמן ומכל מקום ובחינם כמובן! אם תראו משרה מעניינת, תוכלו לשלוח את הפרטים שלכם ויחזרו אליכם.
אגב, גם אם לא תמצאו משרה מתאימה, אם תשמרו את הגדרות החיפוש, תקבלו התראה כשתיפתח משרה חדשה שתתאים להגדרות החיפוש שלכם!
כדי למצוא את האפליקציה אפשר פשוט להקליד "חבר" באפ סטור.



ועוד דבר, אני לא יודעת אם אתם יודעים, אבל חבר נמצאת בכל הרשתות החברתיות- בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדין ובקפה דה מרקר.... וכן, יש הצלחות מהרשתות. שמעתי שבחודש הקודם בחבר ITR מצאו עבודה לתוכניתן בן 28 שהגיע מהלינקדין וששני מועמדים שהגיעו מהטוויטר גם מצאו דרכינו עבודה (אחד במכירות והשני בטלמרקטינג) ושמועמד למשרות זמניות שהגיע מקפה דה מרקר שובץ ל 4 משרות זמניות. (דרך אגב, בנות! איפה אתן???).


בקיצור, גם אתם מוזמנים!

אז שיהיה שבוע טוב ומלא באנרגיות חיוביות!

2 תגובות:

  1. בהצלחה באתר נראה טוב!

    השבמחק
  2. אשמח לשמוע על שיתוף פעולה עסקי
    אני מחפש משווקים לכדור כביסה האקולוגי הטוב בעולם עם פתרון יחודי
    054-3096063 תודה אלון
    http://www.youtube.com/watch?v=8LyRsIJMojQ&feature=related

    השבמחק