יום ראשון, 11 ביולי 2010

בני 45+?? יש לנו הרבה משרות בשבילכם!

בשבועות האחרונים בעת שיטוטי האינסופיים ברחבי האינטרנט בבלוגים, אתרים, פורומים לחיפוש עבודה ורשתות חברתיות נחשפתי לבעיה הקשה מאוד שמציגים מחפשי עבודה בני 45 ומעלה. ובאמת התמונה שמצטיירת היא של אפליה קשה של מחפשי עבודה מבוגרים יותר (מצחיק אותי להגיד מבוגרים יותר מפני שלדעתי זו באמת הגזמה לקרוא לבני 45 "מבוגרים", אבל, אני משתמשת בז'רגון של כל מה שקראתי בנושא באינטרנט).

הפליא אותי גם לגלות שלא רבים מודעים למיזם של חבר הון אנושי, שהחליטה כבר לפני מספר שנים ועוד לפני שהנושא עלה לסדר היום הציבורי, לתת עדיפות למועמדים בפלחי הגיל של מעל ל 45 שנים. איך ההחלטה הזו באה לידי ביטוי בשטח וביום יום בחבר? בשני אופנים:

האחד, בהקמת חטיבה שנותנת עדיפות למועמדים בני 45 ומעלה ומטפלת במגוון משרות בתחומי האדמיניסטרציה, הנהלת חשבונות, שיווק, מכירות, הפעלת מכונות, טכנאים ועוד...

והשני בהקמת חטיבה שנותנת עדיפות לבני ה 45 ומעלה ומתמחה במשרות בתחום המוקדים ושירות הלקוחות בחברות סלולר, ביטוח, אשראי ועוד... מדובר בתפקידים שעד לא מזמן נשלטו על ידי עובדים צעירים מאוד בתחילת דרכם, סטודנטים וכו'... הביקוש למשרות הללו הולך ועולה באופן קבוע ואילו היצע העובדים מוגבל.

אגב, האמונה בחבר הון אנושי היא כי עובדים מבוגרים יותר הם גם מנוסים יותר וככאלה הם גם אסרטיביים יותר, סבלניים וגם יציבים יותר.

החלטתי להמשיך את המסורת שהתחלתי בה בשבועות האחרונים ולהכיר לכם את נעמה וזיו המרכזים בחבר את החטיבות הללו.

נעמה ינקו- מנהלת השמה:

אהלן נעמה, כמה זמן את עובדת בחבר?
שנה.

איך עלה הרעיון לתת עדיפות למועמדים בני 45+?
המטרה הייתה לענות על צרכי השוק : לתת מענה אישי לפלח באוכלוסיה שלא בקיא בשינויים שעבר שוק התעסוקה בשנים האחרונות לאפשר למועמדים למצוא עבודה בקלות יותר ובמקביל להעניק ללקוחות שלנו את האפשרות להגיע לפלח עובדים יציב יותר.

באיזה סוגי משרות את מטפלת?
אני מטפלת במשרות אדמיניסטרציה על כל גווניהן החל מפקידת קבלה ועד עוזרת אישית.

האם יש תפקידים מסויימים בהם יש יותר ביקוש?
כן, במשרות שדורשות ניסיון אדמיניסטרטיבי בכיר, כדוגמת מנהלת משרד ועוזרת אישית.

מה לדעתך היתרון בעובדים עם ניסיון רב?
הניסיון התעסוקתי של עובד/ת בגילאי ה-45+ הוא רק אחד מהיתרונות והוא כמובן עצום לאין שיעור. מעבר לכך, כל המועמדים בהם טיפלתי הוכיחו לי שוב ושוב שמוסר העבודה שלהם מאוד גבוה והם באים לעבודה בראש ובראשונה בכדי לעבוד... כמו כן רובם זמינים לעבודה במשרה מלאה מכיוון שהילדים כבר גדולים, שיעורי החיסורים שלהם נמוכים והם מחפשים מקום עבודה יציב ולטווח ארוך. מעבר לזה, מכיוון שמדובר באנשים שכבר עברו דבר או שניים בחיים רבים מהם כבר מנוסים ולא מתרגשים ממנהלים קשים ולא רגישים. אם לא תפסיקי אותי, אני יכולה להמשיך ולהמשיך... :)

איזה משרות חמות פתוחות כרגע?
יש לא מעט, אבל, הנה 3 תיאורי משרות שאשמח לקבל עבורן קורות חיים:

1. למוסד אקדמי מוביל באזור השפלה דרוש/ה מזכיר/ה לעבודה במשרה מלאה.
התפקיד כולל ניהול יומנים, מענה טלפוני, רישומי מסמכים, הכנת תיקים, תיוקים, הדפסות וניהול משרד שוטף.
דרישות התפקיד: תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר- חובה, ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה, שליטה מלאה בכל יישומי המחשב, אנגלית ברמה טובה. מייל למשלוח קורות חיים- hever45@hever.co.il

2. לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת.
התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת הכוללת הובלת פרויקטים לצד טיפול בעניינים אישיים.
דרישות התפקיד: אנגלית שפת אם- חובה!!, ניסיון קודם באדמיניסטרציה בכירה- חובה, כעוזר/ת אישי/ת- יתרון, נא לציין ציפיות שכר. מייל למשלוח קורות חיים- hever45@hever.co.il

3. למשרד מוביל בתחומו באזור המרכז דרוש/ה מזכיר/ה דו-לשונית.
התפקיד כולל תרגום מסמכים מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית וכן אדמיניסטרציה שוטפת כגון ניהול יומנים, מענה טלפוני ואדמיניסטרציה שוטפת.
דרישות התפקיד: אנגלית ברמת שפת אם- חובה!!, ניסיון בהקלדה מהירה-חובה!! הדפסה עיוורת-יתרון, ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה! ניסיון בתרגום, נכונות לעבודה במשרה מלאה. מייל למשלוח קורות חיים- hever45@hever.co.il

איך אפשר ליצור איתך קשר?
אפשר בטלפון 03-5190700 או דרך כתובת האימייל שציינתי קודם.

זיו טננצף מראיין טלפוני תחום CALL CENTER:

היי זיו, ומזל טוב על התפקיד החדש! כמה זמן אתה עובד בחבר?
אני בחבר כבר 3 חודשים.

מה מקור הרעיון לתת עדיפות למועמדים בני 45+?
אנו מקבלים מדי יום המון קורות חיים ממועמדים בני 45+ שמחפשים קריירה שניה. ממה שראיתי עד כה מדובר בעובדים מסורים, נאמנים, מחוייבים, מלאי מוטיבציה, שלא מוצאים עבודה רק בגלל שהם עברו את גיל ה-40. במיזם משותף של "חבר" מול חברות שונות בתחום ה-Call Center, הוחלט לתת עדיפות למועמדים בגילאי 45+. המועמדים עוברים אצלינו תהליך מיוחד, החל מראיון טלפוני בו מוסבר להם על אופי העבודה במוקד טלפוני, לאחר מכן ראיון פרונטלי עם מבדקי מחשב ולבסוף ראיון אצל הלקוח.

באיזה סוג משרות מדובר?
משרות בתחום ה-Call Center, החל מנציגים טלפונים / פרונטאליים ועד ראשי צוותים וסוכני מכירות שטח. המשרות בחברות תקשורת, אשראי, ביטוח ועוד...

איך אפשר ליצור איתך קשר או לשלוח קורות חיים?
אני לשירותכם ב: 45cc@hever.co.il
אם קריירה בתחום שירות הלקוחות מענינת אתכם, אשמח לקבל קורות חיים!

2 תגובות:

  1. אתמול פרסמתי תגובה לרשומה זו. לדאבוני גיליתי כי נכון להיום היא עדיין לא פורסמה וככל הנראה גם לא תפורסם בעתיד.
    מעיון בתגובות קודמות נראה כי מנהל/ת הבלוג בחר להסיר גם תגובות אחרות שלא תאמו את השקפתו/ה.
    בעייני מדובר בצורה בלתי מקובלת של ניהול בלוג. לאור זאת אין בכוונתי לפקוד אתר זה בעתיד.

    שאו ברכה.

    השבמחק
  2. התגובה שלך לא נמחקה, אין לי מושג מה כתבת בה, אבל, כנראה שהיתה תקלה והתגובה לא עלתה מלכתחילה. אם תעבור על הבלוג, תוכל לראות שכל תגובה מקבלת תשובה עניינית ושגם תגובות פחות אוהדות נשארו כאן ולא נמחקו. נמחקות רק תגובות שהן פרסומות לא רלבנטיות. אז, אתה מוזמן להעלות מחדש את התגובה שלך ותקבל תשובה עניינית ממני כמו שאר התגובות כאן בבלוג.
    שים לב שלפעמים לבלוגר יש תקלות, העלה את התגובה, וודא אחרי זה שהיא אכן עלתה על ידי כניסה מחדש לפוסט המדובר.
    תודה.

    השבמחק