יום רביעי, 15 בספטמבר 2010

שנה טובה!

שלום חברים!
איך עוברת עליכם תקופת החגים?
איך התחילה אצלכם השנה החדשה?
אני מקווה שההתחלה הייתה טובה ושההמשך יהיה טוב עוד יותר!

הפוסט השבוע לא יהיה בנושא עבודה, כי בינינו, מי בכלל בראש של עבודה כשבכל מספר ימים יוצאים לחופש וחוזרים מחופש?...


הפעם אני רוצה לספר לכם על ערב החברה שחבר הון אנושי ערכה שלשום לעובדים לכבוד השנה החדשה, או כמו שקוראים לזה במחוזותינו: הרמת כוסית... :)...
אז מה היה לנו שם?

לרגל האירוע הגיעו עובדי חבר לסינמה סיטי בגלילות בשעה 16:00 מכל קצוות הארץ (וכן, יש הרבה קצוות...: ירושלים חיפה ב"ש ועוד...!). כל התכנסות כזו היא תמיד חגיגה, בגלל שבשונה מחברות אחרות ,חבר פרושה בהרבה מאוד משרדים מרוחקים זה מזה ותמיד כיף סוף סוף להיפגש פנים מול פנים עם אנשים שעובדים איתם בשוטף דרך המייל והטלפון.
איפה הייתי?
אה, כן...- התכנסנו במתחם שעוצב כולו בצבעים ובלוגו של חבר (איזו אחוות יחידה... :)!), נישנשנו סנדוויצים ובייגלים, שתינו מיצים טבעיים והרמנו כוסית לחיים, ואיך לא- לחיי השנה החדשה.


מה עוד היה?
רוני גולדמן – מנכ"ל החברה- סיפר על הפרויקטים החדשים בכל אגפי החברה וביחידות השונות, וכמובן גם על הערכים ועל החזון שמנחה אותה.

לאחר כל איחולי השנות טובות, הצטיידנו בפופקורן ובשתייה (באמת שמזמן כבר לא אכלנו שום דבר...) ונכנסנו לאולם כדי לצפות בהקרנת טרום בכורה של הסרט הישראלי "שליחותו של הממונה על משאבי אנוש". באמת מעניין למה צפינו דווקא בסרט הזה...!

אגב, הסרט מספר על מנהל משאבי אנוש שמקבל משימה מיוחדת השולחת אותו מעבר לגבולות המדינה ומדגיש עד כמה העבודה בתחום משאבי אנוש מורכבת ואיך לכל מקרה יש את הייחודיות שלו כי בסופו של דבר "הכל אנשים". בקיצור, מומלץ!

אז מה הסיכום?
היה כיף והיה טעים! ובמילים אחרות- מתי כבר פסח ? אני מחכה להרמת הכוסית הבאה...!
לסיום, מאחלת לכם שנה מצויינת! ואם אתם מחפשים עבודה, נצלו את החופשות בכדי לאזור כוחות ואני באמת מאחלת המון, המון בהצלחה בחיפוש ומי יתן שתמצאו בקרוב את המשרה המיוחלת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה