יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

נוסטלגיה בחיפוש עבודה

מה אתם עושים עכשיו?

שקועים בחיפוש עבודה? טובעים באתרי דרושים? אבודים בתוך בליל של משרות?

יצא לכם לחשוב איך חיפשו עבודה פעם? וכשאני אומרת פעם, אני מתכוונת ללפני 20-40 שנים כשלא היו אתרי אינטרנט?

כמי שחיפשה עבודה תקופה לא קצרה וכמי שמחפשת כיום עובדים, יש דברים שנראים לי מאוד ברורים מאליהם, אבל הם ממש לא כאלה. מה שנראה לנו היום טריוויאלי, פעם- וזה היה לא כל כך מזמן- היה חדשני ופורץ דרך.

אז, אם אתם מועמדים המחפשים עבודה, ואם אתם נמצאים עכשיו בעבודה וקצת...המממ...משועממים או מנסים להעביר את המשמרת- אני חושבת שמגיעה לכם הפסקה קצרה להתרעננות...!

אז הנה 3 חידות נכון/לא נכון להעברת הזמן:

1. לפעמים בשביל להקים חברה, כל מה שצריך הוא לקבל טייפ במתנה...

2. גם בין שני דברים הכי לא קשורים יש קשר . כמו למשל, בין חברת השמה למשפט אייכמן.

3. בישראל של שנות ה 60, לא היה דבר כזה משרות זמניות.

בשביל לענות נכון על השאלות, תצטרכו לצפות בסרטון הבא...



אגב, צפיתי בסרט הזה כבר מספר פעמים. הנוסטלגיה הזאת תמיד מרגשת אותי מחדש.
ובלי קשר לנוסטלגיה, שמתם לב למודעות הפרסומת הישנות...? שמתם לב עד כמה חיפוש עבודה בשנות ה 60 או ה 80 היה שונה מהחיפוש היום?

אז, אם אתם מחפשים עבודה ורוצים להיות בטוחים שפניתם לחברת השמה מהוותיקות ביותר בארץ, עם מירב הקשרים בשוק העבודה... ואם אתם מחפשים משרה מלאה או חלקית, קבועה או זמנית...-
מוזמנים להיכנס לאתר של חבר הון אנושי ולשלוח קורות חיים... אנחנו כאן עוד משנות ה 60... (טוב, לא ממש אנחנו.. אני לא נולדתי אז, לא צריך להגזים... :) )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה