יום שישי, 12 בפברואר 2010

אז מי אני בכלל??


אהלן,

חוזרת אליכם!

מכיוון שהתאפקתי ולא עשיתי את זה בפעם הקודמת, אני רוצה לספר לכם קצת על העבודה החדשה שלי...: אני רכזת השמה בחברת השמה (אני מקווה שזה בסדר שאני כותבת את השם, אבל, מדובר בחבר הון אנושי. ולא... זה לא חבר של אנשי הקבע...).

אז מה זה רכזת השמה? אני יושבת במשרד באזור המרכז, עובדת מול מנהלות גיוס בחברות, מפרסמת משרות ומקבלת המון, אבל המון! קורות חיים. מכל המינים והסוגים ו...תאמינו לי שבזמן קצר נתקלתי בלא מעט קורות חיים מוזרים! מסתבר שלעבוד עם אנשים זה בחיים לא משעמם! ואני ממיינת מועמדים ומתאימה אותם למשרות, עושה לא מעט ראיונות אישיים, כותבת חוות דעת ו....חוזרת הביתה עייפה, מאוד עייפה. אבל גם מרוצה- אני מודה.

אז זאת אני וזה התפקיד הראשון שלי ואני רוצה לחלוק איתכם חוויות ומקרים מצחיקים שאני בטוחה שלא בקלות תאמינו שהם באמת קרו, אבל מהנסיון הקצר שיש לי כבר, חוויות יש לא מעט ואני מבטיחה- כל מה שאספר קרה וקורה במציאות!

ובגלל שאני מתכוונת לשתף אתכם בכל מה שקורה לי בעבודה, ואני באמת מתכוונת לה- כ- ל..., נראה לי שכדאי שבינתיים אני אשאר עבורכם פלונית אלמונית או במילים אחרות: דיסקרטית או בקיצור: ד'.

אגב, אם תהיו נחמדים, אז מתישהו...אולי... אגלה לכם מי אני.

4 תגובות:

  1. אנו יודעים מי את. את זה ששואלת מועמדים כמה ילדים יש להם ובני כמה הם, כדי שתוכלי לסנן את אלו שלא יכולים (לדעתך) לעבוד "בסטארטאפ" עד 3 בבוקר כל יום. אץ זו ששואלת אדם בן 35 (אם הוא בכלל מצליך להגיע לראיון אצלך מפאת הגיל) מה התחביבים שלו ואיפה הוא רואה עצמו עוד כמה שנים.

    את זה שבמדינות מתוקנות אינה נחשבת כלל לחוליה קריטית בתהליך הגיוס ורק בישראל, בגלל הצבא הארור והמורשת שלו, התפקיד שלך שמיועד למיון מלש"בים עובר לאזרחות ומטריד את מנוחתם של עובדי ישראל.

    השבמחק
  2. נשמע מעניין, הרבה אנשים לא מבינים מה זה רכזת השמה, למה צריך את זה ולמה הן שואלות שאלות מוזרות (כמו האנונימי המתוסכל מתגובה מעלי).

    השבמחק
  3. זה נראה כל כך מזוייף. את יכולה להעלות עוד כמה תמונות שלך ?
    כי זאת סתם תמונה מאימיג' בנק

    השבמחק
  4. האמת שלא אכפת לי אם את אמיתית או לא, נשמע לי די מעניין כל הסיפור הזה... אולי אפשר יהיה להבין איך כל המערכת הזאת עובדת ואז גם האנונימי מתגובה 1 ירגע קצת...
    אולי תצליחי למצוא לו עבודה- זה נראה שהוא בעניין! :-)

    השבמחק