יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

גם אנשי גיוס והשמה חיפשו פעם עבודה...

מכירים את האנשים האלה שיש להם פחד במה ומפחדים לדבר מול קהל? תמיד מייעצים להם מין עצת סבתא שכזו לדמיין את הקהל ללא בגדים. זו אמורה להיות הדרך להתמודדות עם החרדה. לי נראה שהשיטה הזו פשוט מנסה להראות לאדם החרד והחושש שבתכלס' כולנו בני אדם, ותחת (תרתי משמע) מה שנראה לו כמסה אחידה ומפחידה של "קהל" ישנם בסה"כ פרטים נפרדים ואנושיים בדיוק כמוהו.

חשבתי על זה פתאום כשמועמד שאל אותי היום בטלפון- אבל, אם אין לי ניסיון, אז מאיפה ואיך מתחילים?? והוא לא היחיד. בכל יום כמעט שואלים אותי את אותה השאלה בניסוח כזה או אחר...
לרוב ההנחה היא שאני כמי שעוסקת בהשמה ועובדת כרגע יכולה להמציא את הגלגל ולתת תשובה מפתיעה מהצד השני של המטבע. אז לא, אני לא יכולה להמציא את הגלגל, אבל, אני כן יכולה לחתום לכם בוודאות: כל יועץ השמה, כל איש משאבי אנוש וכל מגייס עובדים היה פעם מחפש עבודה מתחיל ללא ניסיון. ולמה אני חותרת? אני חותרת לכך שגם מי שנתפסים (בדיוק כמו הקהל בדוגמא למעלה) כמסה של אנשים מרוחקים וקובעי גורלות הם בעצם רק אנשים שעברו בדיוק באותה הדרך והתמודדו עם אותם המכשולים.
אז חשבתי לעצמי לקחת את זה עוד שלב אחד קדימה ופשוט לשאול את הקולגות שלי בחבר, איך בעצם הם התחילו? איך הם מצאו את מקום העבודה הראשון שלהם?

אז הנה מקבץ תשובות שריכזתי עבורכם, וגם טיפים לאיך בעצם מוצאים עבודה ראשונה..:

מה הייתה העבודה הראשונה וה"אמיתית" שלך? ואיך היה היום הראשון בעבודה?

אושרת מיארה:
העבודה האמיתית שלי היתה במשטרת הגבולות כסטודנטית. עברתי מיונים כולל שאלון 300 ומרכז הערכה.

שירי מינץ: נציגת שירות לקוחות בחברה סלולארית. ואני חייבת לציין שהיום הראשון היה מוזר, מפחיד ולא ברור מי היה נגד מי אבל כבר ביום השני זה היה קליל יותר.

תמר מרץ: התפקיד הראשון שלי היה יועצת השמה בחבר... ביום הראשון בדרך לעבודה קיבלתי דו"ח של 100 שח' בגלל שחציתי מעבר חציה באור אדום... טוב, הייתי לחוצה. במהלך היום הרגשתי כמו אריה בכלוב, כמו אסיר בכלא... במיוחד כשיצאתי בצהריים לסיבוב קטן ברחבה של הבניין...

הילה וטבו: העבודה הראשונה שלי היתה בבי"ח שיבא בתור עוזרת דוברת, אחרי מס' חודשים, כשהדוברת סיימה את עבודתה מוניתי להיות הדוברת של ביה"ח. היום הראשון היה מרגש, מבלבל ומלחיץ.. להגיע למערכת ענקית, עם המון מחלקות, רופאים בכירים ומנהלי מחלקות, ואני.. ה"קטנה" בת ה- 25, צריכה לתת מידע חשוב לעיתונאים בכירים...

נועה וולפר: התפקיד הראשון שלי היה במחלקת הדרכה במוקד הטלפוני של בנק. היום הראשון שלי בעבודה היה 4 שעות מאוד קצרות, שבהן צילמתי חוברות. העבודה הוגדרה כמשרה חלקית וזמנית לחודשיים. והמטרה היתה עזרה אדמיניסטרטיבית במחלקת הדרכה. כעבור שבוע שתי מנהלות ההדרכה יצאו לחופשה של שלושה שבועות (אוגוסט, ילדים... ) , ומצאתי את עצמי מנהלת את קורס הבנקאות ביחד עם המדריך של הקורס ללא שום ידע מוקדם בתחום הבנקאות . כשהן חזרו מהחופשה והבינו כי טוב, מצאתי את עצמי עובדת שם כשנה וחצי במשרה מלאה וגמישה, מכינה ומעבירה את קורסי הבנקאות .

איריס מורגן-מנור: העבודה הראשונה שלי היתה פקידת קבלה בבית מלון. היום הראשון היה מלחיץ, הייתי משוחררת טרייה וזו היתה העבודה הראשונה שלי באזרחות. אני זוכרת שדווקא באותו היום הגיעו המון אורחים למלון וכל תהליך הצ'ק אין היה מלחיץ.


אז איך מצאת את העבודה ללא שום ניסיון קודם?

אושרת:
דרך מבצע "חברה מביאה חברה"...

שירי: חברה שלחה את קו"ח שלי ומאוחר יותר גם היא התחילה לעבוד באותה החברה כנציגת שירות לקוחות.

תמר: דרך מודעה בעיתון...כשזה עוד היה רלבנטי...

הילה: דרך מודעה בעיתון.

נועה: דרך חברת השמה.

רוני: דרך חברת השמה.

איריס: דרך קשרים... דודה שלי עבדה במלון.


מה הטיפ שלך למחפשי העבודה המתחילים?

אושרת: לחפש עבודה זה עבודה – השקיעו, לימדו את הארגון, נסו לשער מהי סביבת העבודה על מנת להתמודד עם התהליך והראיונות.

שירי: לא להתייאש, להיות ממוקדים בתחום שבו מחפשים ולא להתפזר ולזכור שכל ירידה היא לצורך עליה .

יפעה: לפנות לכל המכרים, לחברות השמה, אינטרנט וכל הדרכים האפשריות, כך נחשפים לכמה שיותר הצעות.

הילה: לא לחשוש משליחת קו"ח לכל עבודה שנראית לכם מעניינת ושהייתם רוצים לעשות... גם אני לא האמנתי שייקחו אותי לתפקיד של עוזרת דוברת ללא ניסיון קודם בתחום, אבל, זה קרה. עובדה.

נועה: גם אם מציעים לכם עבודה זמנית, אבל בתחום בו אתם מעוניינים ובמקום שנראה לכם אטרקטיבי – לכו על זה... לפעמים לא ניתן לדעת מה יוליד יום, והכי חשוב: תאמינו בעצמכם ושאתם מסוגלים להפוך את המשרה הזמנית לקבועה.

רוני: גישה חיובית, לא להיות מקובעים, בראיונות לעשות רושם הכי טוב שאפשר גם אם אתם לא בטוחים שאתם רוצים את המשרה כי אף פעם אין לדעת מה יהיה.

איריס: הכי חשוב: להיות אתם...!

**תודה לאושרת מיארה- מנהלת פעילות עסקית, לשירי מינץ- מנהלת חבר השרון, לתמר מרץ- מנהלת חבר PROF, יפעה סימס- מנהלת שיווק ומכירות ארצי, הילה וטבו- מנהלת חבר ראשל"צ, נועה וולפר- מנהלת חבר ת"א, איריס מורגן-מנור מנהלת חבר רחובות, רוני צור- מנהלת חבר רמת גן.

יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

עברנו את פרעה...נעבור גם את זה!

בטח כבר יצא לכם להיתקל בחוויה ה"נעימה" של מבחני המיון וההערכה. ואם לא חוויתם מרכז הערכה עד היום, אוכל רק להשתתף בשמחתכם, אך גם להתריע ש... כמעט כולם עוברים את זה בשלב כזה או אחר בקריירת העבודה שלהם ועל כן, כדאי מאוד שתדעו מה זה... ויפה שעה אחת קודם.

אז קודם כל הנה הסבר קצר עבור אלה שלא מכירים:
מבחני מיון והערכה הם סדרת מבחנים (שאגב, ידוע שתקפותם היא תלוית תרבות ושפה) שמטרתם לאבחן את שלל הכישורים שלכם החל מיסודיות, דיוק, תפקוד תחת לחץ של זמן, תשומת לב לפרטים, יכולת אנליטית ועד שלל תכונות המתארות את אישיותכם. אין במבחנים האלה נכון או לא נכון, אבל כן יש תוצאות שיתנו תמונה מפורטת של היכולות שלכם ומידת התאמתכם לתפקיד מסוים וגם, במבחנים מסוימים תוצאת המבחן נקבעת על פי התפלגות נורמאלית. זאת אומרת- הציון שקיבלתם מושווה לתוצאות שקיבל המבחן בקרב אוכלוסיית נבחנים גדולה במשך תקופה ארוכה והיכן אתם ממוקמים בתוך התפלגות התוצאות הללו. רמז: כמו תמיד, עדיף להיות במקום טוב באמצע ולא בשוליים...

עכשיו כשהבנו טוב יותר מה זה בכלל, ועבור כל מי שכבר יודע שלעבור בהצלחה מבחנים כאלה זה לא משחק ילדים... הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לעבור מרכזי הערכה בהצלחה:

בואו נתחיל בהתחלה...: למבחני מיון יש להגיע בלבוש ייצוגי...כלומר- לא להגיע בכפכפים וגופיה, אלא ללבוש משהו מכובד ולא חשוף.

אם תתבקשו להציג את עצמכם, על ההצגה העצמית להיות תמציתית ועניינית (וגם מעניינת), יש לציין- שם, גיל, מגורים, שירות צבאי (במידה והיה) וניסיון תעסוקתי (במידה ויש). כדאי לחשוב על כמה משפטים מראש על מנת להגיע מוכנים.
חשוב להבדיל בין עיקר לתפל, לא נספר על הכלב של השכנים, אלא נשים דגש על הפרטים הרלוונטיים ביותר. מעבר לזה, לספר משהו במשפט וחצי זה גם לא לעניין... לכן, עלינו להיות וורבליים ולא לחכות שישאלו אותנו שאלות מנחות.
כמו כן, יש לדאוג שתהיה התאמה בין מה שאנו מספרים על עצמנו בע"פ- לבין מה שכתוב בקו"ח.

חשוב במיוחד לשדר ביטחון עצמי, שאתם מאוד מעוניינים במשרה ושיש לכם מוטיבציה גבוהה. חשוב גם שתכינו מראש תשובה המסבירה למה אתם חושבים שאתם מתאימים למשרה.

הגענו לשלב הדינאמיקה הקבוצתית. וכן, יש שלב כזה... זהו שלב שבו אתם יושבים בחדר אחד עם עוד מספר נבחנים, מוטלת עליכם משימה, או מתוארת בעיה כלשהי ועליכם- כולכם יחד- לחשוב כיצד לפתור את הבעיה. כל זה נעשה תחת מגבלת זמן, כשהבוחנים צופים בכם מהצד ומסיקים מסקנות. זה מן הסתם, קצת מלחיץ. אז הנה טיפ ראשון: חשוב מאוד לקחת חלק פעיל במשימה ולא לשבת בשקט. טיפ נוסף: יש לשמור על מקום טוב באמצע, כלומר, לא להיות אגרסיביים מידי, שתלטניים או סותמי פיות. בקיצור לא להיות דיקטטורים. מצד שני גם לא להיות נחבאים אל הכלים. חשוב להשתתף, חשוב להשמיע דעה, חשוב להיות אסרטיבי, אך הכל במידה ובטעם (לא לשכוח להיות קשובים לאחרים) ולא על חשבון שאר חברי הקבוצה.

אז זהו זה, על קצה המזלג, מספר טיפים להצלחה. אם מישהו מעוניין בהכנה מעמיקה יותר ו...כן... בחינם!!! אנחנו מקיימים סדנאות הכנה בימי ראשון, שלישי וחמישי בשעה 9:30 במשרדי חבר הון אנושי בתל אביב.

מהי סדנת הכנה?
- סדנת ההכנה, כשמה כן היא- מכינה את המועמדים לקראת מרכזי הערכה- מלמדת כיצד לעבור אותם בקלות.
- סדנת ההכנה מועברת באווירה נעימה וחברית ולכן אין צורך לחשוש ממנה.
- במהלך סדנת ההכנה המועמדים מקבלים הדרכה ומתנסים במרכז הערכה על כל שלביו.
- לאחר סדנת ההכנה- המועמדים ממשיכים לראיון אישי ובו מוצעות להם משרות רלבנטיות.
- ולא לשכוח- סדנת ההכנה ניתנת כצ'ופר למועמדים שלנו ולכן היא ללא תשלום.


לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 03-5190748.

ובהצלחה לכולם...!!!

יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

סטודנטים, חולמים להיות ביל גייטס? 4 טיפים להצלחה!

בשבועות האחרונים אני בוחנת מקרוב קריירות גדולות. שמתי לב לכך שבכל ביוגרפיה של איש עסקים מצליח תגלו שהבסיס להצלחה הוא המון, המון מזל, אבל גם הרבה מאוד עבודה קשה.
מעבר לזה, רוב המצליחנים האלה (וגם המצליחניות , פרט, אולי לפריס הילטון) לא נולדו עם כפית זהב בפה.

אם נחקור קצת לעומק את הרקע של מצליחני ההיי-טק הגדולים ביותר, נגלה שכולם עברו, פחות או יותר, באותו המסלול הקבוע של בית ספר, אוניברסיטה ומשרד קטן במוסך בבית של ההורים.

אז נכון, אולי ביל גייטס היה מצליח בלי קשר להשכלה שלו כי מעבר להשכלה, מזל ועבודה קשה יש גם הרבה משקל לכשרון וליכולות, אבל רובנו עדיין בונים על ההשכלה שלנו בכדי להכניס רגל לשוק העבודה.

בגלל זה, למוסד האקדמי שנבחר בתחילת הדרך יש משקל כבד מאוד בכל הקשור לאיזה דלתות יפתחו בפנינו עם סיום הלימודים. לבחירת המוסד האקדמי יכולה להיות השפעה אדירה על סוג החברות בהן נוכל לעבוד וגם, מן הסתם, על סוגי התפקידים שנוכל להתברג בהם.

אז, אם החלום שלכם הוא להיות ביל גייטס הבא, או לחלופין להיות אלה שימציאו משהו חם יותר מאשר הפייסבוק, הטיפ הראשון שלי הוא לבחור היטב את המקום בו תבלו את 3 או 4 השנים הקרובות.
זיכרו- ככל שתלמדו במוסד איכותי יותר ובעל מוניטין טוב יותר, כך יהיה לכם קל יותר למצוא עבודה בהמשך הדרך.
אז איזה אוניברסיטאות הן הנחשבות ביותר בארץ בתחומי ההנדסה והמחשבים? הטכניון, אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת בן גוריון.

לבחור מוסד טוב וגם להתקבל אליו זה לא מספיק. הטיפ השני שלי בדרך להצלחה הוא ללמוד קשה בכדי לסיים את הלימודים בממוצע של לא פחות מ 80. וכל המרבה- הרי זה משובח... אם גם סיימתם בהצטיינות, אתם על הגל הנכון...

אגב, אני חייבת להוסיף כאן טיפ שלישי: בארץ, להבדיל ממקומות אחרים בעולם, שמים לב מאוד גם לשירות הצבאי. כך שאם שירתתם בצבא בתפקיד טכנולוגי כלשהו, וודאו שהמידע המפורט מופיע בקורות החיים שלכם. שירות צבאי באחת מהיחידות הטכנולוגיות המובילות (8200 / ממר"ם וכן הלאה...) מהווה יתרון ברור, שכן הוא "נחשב" כנסיון תעסוקתי לכל דבר. שירות צבאי פיקודי/קרבי יהווה גם הוא יתרון בפניה לתפקידים מסוימים.

והנה אנחנו מגיעים לטיפ הרביעי: אם אתם סטודנטים כרגע, השתדלו לשלב עבודה במקביל ללימודים. ככל שתרכשו ניסיון מקצועי רב יותר במקביל ללימודים, כך יהיה לכם קל יותר למצוא תפקיד טוב בסיומם. כל תפקיד, ולא משנה אם איננו בכיר או תפקיד החלומות שלכם, ייתן לכם יתרון בסיום הלימודים, על פני מחפשי העבודה האחרים. החל מתפקידי תמיכה, בדיקות תוכנה/חומרה, אחזקה וכן הלאה... כל ניסיון שכזה הוא נכס, בתנאי, כמובן, שהעבודה לא תפגע בממוצע בלימודים.

מתי אפשר להתחיל? בדרך כלל, חברות מחפשות סטודנטים שיכולים לעבוד לפחות 20-25 שעות שבועיות ועם יתרת לימודים של שנתיים או שנה. זאת אומרת- בשנה הראשונה תחרשו טוב, טוב והחל מהשנה השנייה- הגיע הזמן לחפש עבודה...!
ברוב החברות המשרות לסטודנטים הן פשוט משרות חלקיות, אבל יש משרות שמבוססות על משמרות, בעיקר בתחום הבדיקות.

בואו נעשה קצת סדר בעניין ממוצעי שכר:
אם אתם לומדים בפקולטה לחשמל, תוכלו לקבל כסטודנטים שכר של כ 60-70 ש"ח לשעה. כבוגרים השכר יכול להגיע ל 18000 ש"ח.
אם אתם לומדים בפקולטה למדעי המחשב / תוכנה תוכלו לקבל שכר של כ 60-70 ש"ח לשעה. כבוגרים השכר יכול להגיע ל 16000-17000 ש"ח.
אם אתם לומדים בפקולטות אחרות השכר נמוך יותר, עם טווח רחב יותר: 40-60 ש"ח לשעה לסטודנטים וכבוגרים 10000-12000 ש"ח.

עכשיו כשהדברים, אולי, ברורים קצת יותר, אתם מוזמנים לשלוח קורות חיים לחבר ITR. חבר ITR היא חברת בת של חבר הון אנושי ועוסקת בהשמה בתחומי ההיי-טק וההנדסה.
אנחנו נמצאים גם בחיפה, גם בתל אביב וגם בקמפוס הטכניון ומטפלים במשרות בכל הספקטרום של תחומי ההנדסה: הנדסת תוכנה ,QA , הנדסת חומרה, פיזיקה, הנדסת מכונות, חומרים, הנדסה כימית, שיווק, מכירות ופיתוח עסקי, תעשיה וניהול, סיסטם, מערכות מידע, אינטרנט ועוד.

אז אם אתם סטודנטים בטכניון- בואו לבקר אותנו, אנחנו יושבים בתוך הקמפוס ומטפלים במשרות גם לסטודנטים וגם לבוגרים.

ואי אפשר בלי כמה משרות חמות... אנחנו מחכים לקורות החיים שלכם!

לחברת תקשורת מובילה בצפון דרוש/ה מהנדס/ת חשמל מתחיל/ה לקבוצת ה Chip Design
בעל/ת BSc בהנדסת חשמל /הנדסת מחשבים (במסלול חשמל) בממוצע 85 ומעלה
מייל: technion@hever.co.il
טל: 04-8228765

לחברה מובילה באיזור המרכז דרוש/ה מהנדס/ת תוכנה מתחיל/ה לפיתוח C++
(יתרון לניסיון בפיתוח בסביבת LINUX!)
בעל/ת BSc במדעי המחשב/הנדסת תוכנה בממוצע 85 ומעלה
מייל: technion@hever.co.il
טל: 04-8228765

לחברה רפואית באזור העמקים דרוש/ה סטודנט/ית להנדסת מכונות בעל/ת יתרת לימודים של שנה עם ניסיון ב
SOLID WORKS
התמחות בתכן מכני או אופטו-מכני – יתרון
מייל: eng@hever.co.il
טלפון: 04-8228765

לחברה באזור העמקים דרוש/ה מהנדס/ת תעו"ן מתחילה/ה
בעל/ת לפחות שנתיים ניסיון כמהנדס/ת תעו"ן במפעל תעשייתי או חברת ייעוץ
מייל: eng@hever.co.il
טלפון: 04-8228765

לחברת תקשורת גדולה בשרון דרוש/ה מהנדס/ת תוכנה בעל/ת 1-4 שנות ניסיון בפיתוח JAVA לצד הSERVER
מייל: technion@hever.co.il
טל: 04-8228765

יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

כל קריירת עסקים גדולה מתחילה במכירה אחת...


ידוע שבשביל להצליח בחיים, צריך להצליח בקריירה. וכדי להצליח בקריירה ולהיות איש עסקים טוב צריך, קודם כל, להיות איש מכירות טוב.
לא יעזור שום דבר, בכל תחום, כמעט, בחיים צריך לדעת "למכור" וגם, כמן הסתם כהמשך טבעי לדעת איך "לסגור עסקה".

אז, אם אתם אנשי מכירות בדם (כן, גם אם אתם רק בתחילת הדרך) ויש לכם חלומות גדולים לבנות קריירה, להקים עסק או להתברג באיזשהו תפקיד בכיר, תצטרכו להתחיל איפשהו...

אז מהו ה"איפשהו" הזה?

אם ננבור טוב, טוב בהיסטוריה של מרבית מאנשי העסקים הבכירים נגלה שהצעד הראשון שלהם היה צנוע, וברוב המקרים כלל, באופן כזה או אחר, מכירות.

אז איך מתחילים?

בשביל זה אני כאן...

בכדי להיכנס לתחום המכירות תצטרכו להתחיל מתפקידי טלמרקטינג, מוכרנים פרונטאלים או מכירות DOOR TO DOOR.
מה זה אומר? כשמו כן הוא- להגיע לביתם של לקוחות פוטנציאלים, לשווק ולמכור. התפקיד יאפשר לכם לצבור ניסיון בעבודת שטח. לא קל... אבל, סוג של מקפצה שתעזור לכם מאוחר יותר להשיג תפקידים עם משכורות, עמלות ותנאים טובים יותר.

לתפקידים שכאלה בד"כ אין דרישות קדם, יש חברות שידרשו בגרות מלאה, אבל לרוב, מה שהכי חשוב הוא "רק" אוריינטציה מכירתית ובמילים פשוטות יותר: מוטיבציה בשמיים, רעב בעיניים, התלהבות, יכולת מכירתית גבוהה, זמינות למשרה מלאה ומעלה ו...זהו...!

או.קיי, אז כיתתנו רגליים מדלת לדלת, מכרנו קרח לאסקימואים. מה עכשיו?
מתפקידי מכירות שטח תוכלו להתקדם לתפקידי ניהול של צוותי שטח ואח"כ לתפקידי מנהלי מרחב/אזור (תפקיד הכולל ניהול של מספר צוותים במקביל) או לתפקידי ניהול תיקי לקוחות.

יש לכם כוח להמשיך? אחלה!
מתפקידי ניהול בדרג הביניים מתקדמים לתפקידי ניהול בכירים יותר כגון ניהול מכירות ארצי, ניהול מחלקת מכירות, תפקידי סמנכ"ל/ית מכירות ו...בסוף: מנכ"ל/ית...

אני בטוחה שתשמחו לשמוע שלא משנה מה מצב השוק ואם יש בועה או שהיא כבר מזמן התפוצצה... תמיד יש דרישה לאנשי מכירות. הן לאנשי מכירות פרונטאליות והן לאנשי מכירות שטח. אגב, מה מוכרים? הכל... מוצרי צריכה מכל הסוגים החל מקוסמטיקה, מזון ושתיה וכלה ב...כן, אפילו דלקים למיניהם.

מה תקבלו תמורת העבודה הקשה?


הנה פירוט קצר של תנאי השכר לתפקידי מכירות:

מוכרנים בחנויות – שכר מינימום + עמלות
ניהול חנויות – 5000 ש"ח + עמלות
מכירות פרונטאליות – 004000-45 ש"ח בסיס + עמלות (ניתן להגיע סה"כ ל: 6000-7000 ש"ח )
מכירות שטח ללא ניסיון - 4000-5000 ש"ח +רכב (לפעמים אין רכב) + נייד
מכירות שטח עם ניסיון – 6000-7000 ש"ח + תמריצים +רכב+נייד
ניהול צוות סוכני מכירות – בד"כ בסיס של 7000-8000 ש"ח + עמלות
מנהל/ת מרחב- שכר בסיס 10000-11000 + עמלות


** שימו לב שמשרות שטח כוללות גם נייד ורכב והשכר המצויין הוא שכר ברוטו...

רוצים לעבוד?

הנה משרות חמות:
קו"ח נא לשלוח ל: hever@hever.co.il

אחראי/ת על מכירת מוצרים וקידום מוצרים משלימים, מתן שירות, מידע(פתרונות). סידור ומיצוב המוצרים והמדפים באופן בולט ונגיש ללקוחות.
דרישות התפקיד:
דינאמיות, אדיבות, מכירתיות, יכולת פיזית להעביר ולמקם מוצרים, כישורי סדר, ארגון ואסטטיקה (עיצוב), יוזמה ואחראיות, יכולת לתפקד טוב במצבי לחץ. נכונות לעבוד במשמרות.
דגשים –
עבודה במשמרות כולל שבתות- משמרת בין 6-7 שעות, מקס' 6 משמרות בשבוע אפשר גם פחות
ניסיון כלשהו במכירות.
העבודה כוללת גם עבודה פיזית (סידור מדפים, תמחור, הרמת קרטונים).
שכר לשעה 21-₪ (יש שיטת בונוסים על מכירות) ונסיעות (חופשי חודשי).


מנהל/ת חנות
דרישות התפקיד:
ניסיון במכירות
ניסיון ניהולי כאחראי משמרת, עדיף מתחום קמעונאי
יוזמה, כריזמה, הרבה אנרגיה, סמכותיות, מוכנות לעבודה קשה
התחייבות לשנתיים
המשרה מלאה- כוללת שלוש משמרות ערב ושלושה ימי שישי בחודש (שישה ימים בשבוע)
כל משמרת 8-9 שעות- סה"כ 189 שעות חודשיות.
שכר בסביבות ה 5000 ש"ח ברוטו ותלוי בעמידה ביעדים.
יש אפשרויות קידום!


מנהל/ת לקוחות איזורי/ת- מרכז
כפיפות: למנהל מכירות שטח
תיאור התפקיד:
עבודה בשטח מול לקוחות החברה, אחריות על תקציב הלקוחות, גבייה, זיכויים או חיובים, הפעלת מסופון- הזמנת לקוח, בקרה אחר תקציב לקוח, מבצעים, החזרות ועוד... בדיקת נראות המוצרים בחנויות, בדיקת מלאי במחסן.
דרישות התפקיד:
תואר ראשון – חובה! לוודא זכאות לתואר!!!!
בעל/ת ניסיון של עד שנה בתחום המכירות ואשר מעוניינ/ת לצמוח ולהתפתח בתחום זה.
אוריינטציה שיווקית ומכירתית.
אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה, כתיבה).
אמינות, אחריות, יכולת פתרון בעיות.
שליטה מלאה בתוכנות ה- Office.
תנאים:
משרה מלאה – 5 ימי עבודה.
טווח: 8000-8500 ש"ח ברוטו.
רכב + נייד.
הפרשות לפיצויים ותגמולים, תשלום עבור ימי הבראה, חופשה וימי מחלה עפ"י החוק.


לחברת הפצה מובילה בתחום מכירת מוצרי תקשורת - (תשתיות מחשב) דרוש/ה לתפקיד שטח מנהל/ת תיקי לקוחות עסקיים עם ניסיון מוכח במכירות מוצרי תקשורת לתחום העסקי
התפקיד כולל:
יצירת קשרים ושיתופי פעולה עסקיים עם ארגונים בינוניים וגדולים, אחריות מלאה על תהליך המכירה לרבות ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות, שימור הלקוחות ועמידה ביעדים. העבודה הינה בכל הארץ.
דרישות התפקיד
מוטיבציה גבוהה יחסי אנוש טובים, תקשורת בין אישית מעולה, בטחון עצמי, שליטה בסביבת עבודה OFFICE הכרות עם עולם האינטרנט
אנגלית ברמה טובה יכולת התנהלות עצמאית ולמידה ותפיסה מהירה.
שכר: 9000 ש"ח ומעלה.


מנהל/ת תיקי לקוחות שטח
עבודה מול לקוחות עסקיים, שימור והעמקת הקשר עם לקוחות עסקיים קיימים וחדשים, ניהול מו"מ, פיתוח שווקים חדשים.
דרישות:
יכולת ביטוי בע"פ, ייצוגיות
ניסיון קודם במכירות שטח ללקוחות עסקיים - חובה
ניסיון קודם בתחום המחשבים היי-טק, בתי תוכנה/תקשורת - חובה
אוריינטציה טכנית
אנגלית ברמה גבוהה
נכונות לשעות נוספות
שכר 9000-10000 ש"ח

יום רביעי, 20 באוקטובר 2010

רוצה להיות סטנלי פישר הבא/ה??

אם יש לכם חלום, אם כבר זמן רב חשקה נפשכם בקריירה מרהיבה ואם תמיד ידעתם ש...משהו.... הוא התפקיד החלומי שלכם, זיכרו: כל קריירה גדולה מתחילה בצעד קטן. החוכמה היא רק לבחור את צעדכם נכון, לתכנן עד כמה שניתן, שלב אחר שלב ובדיוק כמו במשחק השח מט- כשהמטרה ידועה, הדרך ברורה יותר, נותר רק לבצע בחוכמה.

אז, נאמר שחשקתם בקריירה בנקאית ואתם בתחילת הדרך. מה עליכם לעשות?
על זה, בדיוק כאן בהמשך:

אז הנה כהתחלה, בשורה משמחת ואני בטוחה שתפצחו בשאגות ודילוגי קרב אינדיאנים לאחר שתקראו את המשפט הבא:

אפשר להתחיל קריירה בנקאית גם בלי תואר! ובלי ניסיון!

כן כן! כדי להתחיל בקריירה בנקאית, לא צריך להיות איש פיננסים ממוקצע וגם לא בעל תואר שני ואפילו לא תואר ראשון. ולא רק, כי, כבר בגיל מאד צעיר ניתן להתחיל לעבוד בבנק בתפקידי טלר (תלוי באיזה בנק מדובר, יש בנקים בהם יקראו לתפקיד : כספר, בנכל או פקיד כל...).

אז מה כן צריך? ברוב המקרים יספיקו בגרות מלאה ורצון ללמוד.

אליה וקוץ בה, ישנם בנקים שכן מחייבים תואר ראשון לתפקיד זה, אבל, אינם מתנים את ההשכלה בתחום הפיננסי וכך מאפשרים לבוגרי תארים במגוון תחומים להשתלב במערכת הבנקאית.

תפקיד הטלר/ית נלמד בקורס של שבוע והוא כולל ביצוע פעולות שונות בחשבון העובר ושב של הלקוח בסניף הבנק- כגון הפקדת צ'קים, תשלומי חשבונות, העברה ומשיכה של מזומנים וכן הלאה...
שכרו/ה של הטלר/ית נע בין 21 ל-24 ₪ לשעה, על פי ניסיון ועל פי וותק.

מה הלאה?
מתפקיד הטלר/ית ניתן להתקדם לתפקידים שונים בבנק, אבל, והנה שוב הקוץ, בתנאי שהינך בוגר/ת תואר פיננסי- ובעיקר לתפקיד של בנקאי פרונטאלי.

אגב, אם את/ה בעל/ת לפחות בגרות מלאה ונסיון תעסוקתי של שנה-שנתיים – גם תפקיד של בנקאי/ת טלפוני/ת יתאים לך.

הבנקאי/ת הטלפוני עובר/ת קורס ארוך יותר של כ-5 שבועות, ובמסגרת התפקיד מוסמכים לבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות ללקוחות דרך הטלפון.

שני התפקידים - הבנקאי הטלפוני והטלר- מתאימים מאד גם לסטודנטים שאינם פנויים למשרה מלאה.
תפקיד הבנקאי הטלפוני הוא הגמיש ביותר מבחינת שעות העבודה , שכן ניתן לעבוד במתן שירות טלפוני גם בשעות הערב ובמוצ"ש- שעות שבהן סניפי הבנק אינם פעילים.

השכר ההתחלתי של הבנקאי/ת הטלפוני/ת מורכב משכר בסיס הנע בין 21-23 לשעה, ולזה מתווספים בונוסים על עמידה ביעדי שירות ומכירה, כך שבממוצע ניתן להגיע לשכר של כ 28-30 לשעה.

או.קיי, אז, ביצעתם תפקיד שכזה שנה- שנתיים ואולי שלוש. מה עכשיו?

מתפקיד הבנקאי הטלפוני ניתן להתקדם למגוון תפקידים במסגרת מוקד הבנקאות הטלפונית- כגון חונכ/ת, נציג/ה בכיר/ה, אחראי/ת משמרת ומנהל/ת צוות.
כמו כן, גם מכאן, ניתן להתקדם לתפקידי בנקאות פרונטאלית בסניפי הבנק. ושוב, בתנאי שהנך בוגר/ת תואר בתחום פיננסי.

בואו נעלה עוד קצת בסולם (זהירות, לא ליפול! מתחיל להיות כאן גבוה...) -
אם סיימת את התואר הראשון – תוכל/י להתקדם לתפקיד בנקאי/ת פרונטאלי/ת באחד מהסניפים ברחבי הארץ, או להשתלב בתפקידים שונים במטה. למשל, בתפקידי כלכלנים.

חשוב לציין שתפקידי מטה שכאלה מיועדים פחות לבוגרי תארים ללא ניסיון, מאשר תפקידי בנקאים בסניפי הבנק. כך שטוב לרכוש ניסיון כזה כבר כסטודנטים...

כבנקאים פרונטאליים תהיו אחראים על הטיפול הכולל בלקוחות- פרטיים או עסקיים (או גם וגם, תלוי בבנק ובסניף), ותבצעו פעולות שונות כגון בחינת מסגרת אשראי ואישורה, הזמנת כרטיסי אשראי, שינוי מסלול וכדומה.

גם עבור תפקיד שכזה, תצטרכו לעבור קורסים והשתלמויות מטעם הבנק, והכשרה מעשית פרטנית.
השכר ההתחלתי נע בין 4500-6500 ₪.

מה נמצא עוד יותר למעלה? (אוף, מרוב גובה , יש בקושי חמצן... :) )
מגוון תפקידים מקצועיים בסניפי הבנק-כגון יעוץ השקעות, ניהול, בנקאות בינלאומית ובנקאות ללקוחות עתירי הון.
וגם מגוון תפקידים מקצועיים במחלקות המטה- כגון מסחר, אנליזה, כלכלה ועוד ועוד.

וכמובן שגם מכאן, יש עוד לאן להתקדם לתפקידי ניהול בכירים עוד יותר.

הכי חשוב לזכור שבשביל להגיע למעלה צריך להתחיל מלמטה, ושגם מנכ"ל הבנק התחיל איפשהו מתפקיד זוטר (זה נכון, אגב, אם יצא לכם לקרוא קצת מדורי כלכלה, לגבי בנק הפועלים...).

אז מה אתם אומרים? מעוניינים?

אם כן הנה 3 משרות חמות:

טלר/ית
בנק מוביל בגוש דן מגייס טלרים רציניים ושאפתנים, למשרה מלאה ו/או חלקית (100-150 שעות חודשיות).
במסגרת התפקיד: מתן מענה פרונטאלי ללקוחות הבנק בתחום העו"ש, המט"ח ועוד.ימי א’-ו’.
מתאים לסטודנטים וחיילים משוחררים המעוניינים להשתלב ולהתפתח בעולם הבנקאות.
תחילת עבודה בהתניידות, אפשרות קליטה לבנק.
שכר התחלתי של 22 ש"ח לשעה כעבור 500 שעות עולה ל-23
דרישות:
נכונות להתנייד בתקופת העבודה הראשונה
תעודת בגרות מלאה
מגורים בגוש דן
זמינות למינימום שלושה ימים מלאים בשבוע (8:00-15:00)
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים אחריות ומקצועיות!
שילחו קורות חיים ל: teller_lm@hever.co.il


בנקאי/ת טלפוני/ת
מעוניינ/ת לפתח קריירה בנקאית?
בנק מוביל היושב בראשון לציון/אזור מגייס לשורותיו בנקאיים טלפוניים למתן מענה פיננסי מקיף ללקוחות הבנק למוקד איכותי ומקצועי!
העבודה בסביבה דינאמית וצעירה, הכוללת סטודנטים ובוגרי תואר טריים.
הזדמנות לפתח קריירה בתחום הבנקאות ללא נסיון קודם!
העבודה במשמרות בוקר וערב- מינ’ 4 משמרות בשבוע.
ממוצע של 29 ש"ח לשעה!!! (בסיס של 22 עמלות)
קורס של 5 שבועות יינתן על חשבון הבנק
דרישות:
בגרות מלאה- חובה
זמינות לקורס של חודש במשרה מלאה- חובה
זמינות למינימום 4 משמרות בשבוע
תודעת שירות גבוהה
שילחו קורות חיים ל: city_bank@hever.co.il

בנקאי/ת פרונטאלי
סיימת עכשיו תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים מאוניברסיטה בממוצע מעל 80?
מעוניינ/ת להשתלב בבנק כבנקאי/ת?
זו ההזדמנות עבור בוגרי תואר ראשון ללא ניסיון תעסוקתי פיננסי!!
בנק אקסקלוסיבי במרכז מחפש את מצטייני/ות התואר הראשון שישתלבו ויצמחו אצליהם בבנק.
קליטה כעובדי בנק מהיום הראשון.
שכר מצויין!
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים מאונ’ - חובה
ממוצע מעל 80- חובה
ניסיון תעסוקתי בשירות או מכירה – חובה
שילחו קורות חיים ל: bankjob@hever.co.il

קצת על יחידת הבנקאות של חבר הון אנושי "חבר BANKING"-
היחידה, בניהולה של אדר טויסטר ליאון (כאן בתמונה משמאל), מגייסת עובדים למגוון רחב של תפקידים בבנקים, בתי השקעות וחברות ביטוח.
היחידה מתמחה בגיוס לתפקידים שלא דורשים ניסיון קודם, ולעתים גם ללא צורך בהשכלה פיננסית. בתפקידים אלה ניתן לצבור ניסיון ומשם להתקדם לתפקידים שונים מקצועיים יותר בתחום הפיננסי.
יועצי ההשמה ביחידה מתמחים בתחום, מכירים היטב את דרישות הלקוחות ומתאימים את המשרה המתאימה למועמדים המתאימים. כמו כן, אנחנו יועצי ההשמה יכינו אתכם לתהליכי הקבלה הנהוגים בתחום.

רוצים פרטים נוספים?
אל תתביישו: שדרות רוטשילד 62 ת"א, טל': 03-5600521.

יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

נוסטלגיה בחיפוש עבודה

מה אתם עושים עכשיו?

שקועים בחיפוש עבודה? טובעים באתרי דרושים? אבודים בתוך בליל של משרות?

יצא לכם לחשוב איך חיפשו עבודה פעם? וכשאני אומרת פעם, אני מתכוונת ללפני 20-40 שנים כשלא היו אתרי אינטרנט?

כמי שחיפשה עבודה תקופה לא קצרה וכמי שמחפשת כיום עובדים, יש דברים שנראים לי מאוד ברורים מאליהם, אבל הם ממש לא כאלה. מה שנראה לנו היום טריוויאלי, פעם- וזה היה לא כל כך מזמן- היה חדשני ופורץ דרך.

אז, אם אתם מועמדים המחפשים עבודה, ואם אתם נמצאים עכשיו בעבודה וקצת...המממ...משועממים או מנסים להעביר את המשמרת- אני חושבת שמגיעה לכם הפסקה קצרה להתרעננות...!

אז הנה 3 חידות נכון/לא נכון להעברת הזמן:

1. לפעמים בשביל להקים חברה, כל מה שצריך הוא לקבל טייפ במתנה...

2. גם בין שני דברים הכי לא קשורים יש קשר . כמו למשל, בין חברת השמה למשפט אייכמן.

3. בישראל של שנות ה 60, לא היה דבר כזה משרות זמניות.

בשביל לענות נכון על השאלות, תצטרכו לצפות בסרטון הבא...



אגב, צפיתי בסרט הזה כבר מספר פעמים. הנוסטלגיה הזאת תמיד מרגשת אותי מחדש.
ובלי קשר לנוסטלגיה, שמתם לב למודעות הפרסומת הישנות...? שמתם לב עד כמה חיפוש עבודה בשנות ה 60 או ה 80 היה שונה מהחיפוש היום?

אז, אם אתם מחפשים עבודה ורוצים להיות בטוחים שפניתם לחברת השמה מהוותיקות ביותר בארץ, עם מירב הקשרים בשוק העבודה... ואם אתם מחפשים משרה מלאה או חלקית, קבועה או זמנית...-
מוזמנים להיכנס לאתר של חבר הון אנושי ולשלוח קורות חיים... אנחנו כאן עוד משנות ה 60... (טוב, לא ממש אנחנו.. אני לא נולדתי אז, לא צריך להגזים... :) )

יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

מה מספר תעודת הזהות שלך??


היי חברים,
מה שלומכם? איך עברו החגים? ויותר חשוב מזה- איך החזרה לשגרה?

מכיוון שלצערנו או לשמחתנו, הגענו ל"אחרי החגים", זה הזמן לשנס מותניים ולעשות את כל אותם הדברים שדחינו עד עכשיו. אז, אם המתנתם עם חיפוש העבודה עד לסיום החגים, אני מקווה שאתם חוזרים לחיפוש בכוחות מחודשים!

הייתי רוצה לכתוב היום על בעיה שאני נתקלת בה כמעט בכל יום. וזה הולך ככה:

אני מפרסמת משרה ומקבלת קורות חיים.
אני עוברת על קורות החיים ומתחילה למיין.
אני מוצאת קורות חיים מעניינים ומתקשרת למועמד/ת בכדי לראיין או לתאם תאריך לראיון.
אני מתקשרת, שואלת מה התפקיד המבוקש, בודקת התאמה למשרה המדוברת ומוצאת ש..: יש! יש התאמה!
אני מתחילה לברר פרטים נוספים כמו מקום מגורים, זמינות לתחילת עבודה ומספר תעודת זהות.
אני...
רגע, רגע. כאן אני נתקעת. ופה בדיוק "קבור הכלב"!

חלק מהמועמדים יתנו לי מספר תעודת זהות ונמשיך הלאה. אבל, חלק- לא. הם ישאלו אותי למה אני שואלת, יגידו שהם לא מוכנים בשום אופן לתת לי את מספר תעודת הזהות שלהם, יגידו שזה פרט מיותר, שבשביל מה בכלל אני צריכה את הנתון הזה וכן הלאה.

לכולם אני עונה את אותה התשובה הבאמת באמת פשוטה:

בחברות גדולות בעלות מאגר נתונים גדול ומגוון מחלקות יש מערכות מידע המותאמות לגודל הארגון ולצרכיו. למי שמתמצא קצת יותר, שם המערכות מהסוג הזה הוא מערכות ERP. לא תמצאו ארגון גדול ללא איזושהי מערכת מידע שכזו.
אליה וקוץ בה- מערכות מהסוג הזה ידרשו בד"כ, בכל הקשור בתחום ניהול כ"א ועובדים, הקלדת מספר תעודת זהות לכל מועמד ומועמדת. המטרה ברורה- נתון חד ערכי שמבדיל בין מועמד אחד לרעהו ומאוד יעיל במקרים של מועמדים בעלי אותו שם פרטי ושם משפחה.

בקיצור, אין לי יכולת בחירה. בכדי להקליד מועמד/ת למאגר שלנו אני חייבת להקליד את מספר תעודת הזהות שלו/ה.
זו הסיבה הפשוטה ביותר לבקשה שלי.

אז, אני מקווה שההסבר הזה עונה לכל השאלות בנושא הזה.
ולמהדרין אני אמליץ- ציינו את מספר תעודת הזהות שלכם כבר על גבי קורות החיים שלכם.

זהו להיום,
מאחלת לכולם חיפוש עבודה נעים ופורה!