יום שבת, 17 באפריל 2010

מי רוצה להיות יועצ/ת השמה?


בזמן האחרון יש אצלינו המון המון עבודה- משרות חמות שנפתחות, קורות חיים שצריך לראיין, פרוייקטים גדולים...!
כל זה דורש גיוס של יועצות השמה חדשות.

ובאמת, השבוע הוכרז בחבר על מבצע חבר מביא חבר (או במקרה השכיח יותר- חברה מביאה חברה :)...ואגב, כן, יש אצלינו גם בנים, אבל הבנות שולטותתתתתתת !!!!!!11).

מה המבצע? כל עובד/ת שמפנה קורות חיים למשרת יועצ/ת השמה שגם מתקבל/ת לעבודה ועובד/ת בחברה לפחות 3 חודשים מקבל/ת 750 ש"ח בתלושים!

אז, אני חשבתי לי על תת-מבצע משלי... מה דעתכם לשתף פעולה?

אני מוכנה להתחלק ב 350 ש"ח בתלושים מתוך סכום הזכיה, לכל מי שתפנה (או יפנה) אלי קורות חיים למשרה הזו. אני כמובן אפנה את קורות החיים לאדם הנכון אצלינו... וכמו במבצע המקורי כל זה בתנאי שתתקבלו לעבודה ותעבדו 3 חודשים בחברה.

אין הגבלה על כמות קורות החיים שאפשר להפנות, אז, אם בא לכם להיכנס לתחום הגיוס בחברה גדולה (ושוב גאוות יחידה- אחת החברות המובילות בתחום בארץ!) שילחו אלי קורות חיים ל: my.job.confessions@gmail.com

ועוד דבר לפני סיום- אני מבטיחה inside information...: רוצים מידע נוסף על התפקיד? על איך זה להיות יועצת השמה, על איך זה לעבוד בחבר? מוזמנים לשלוח אלי שאלות למייל.

מחכה לקורות החיים שלכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה