יום חמישי, 17 בפברואר 2011

מרכז הגיוס החדש של חבר הון אנושי יוצא לדרך!

אני שמחה לספר לכם היום על מרכז הגיוס החדש שלנו! במרכז הגיוס החדש מתמקדים בגיוס עובדים לכל סוגי תפקידי שירות הלקוחות והמכירה ומתקיימים בו ראיונות פרונטאליים, מרכזי הערכה וגם סדנאות הכנה. מרכז הגיוס נותן מענה למועמדים מכל הארץ, ממטולה ועד אילת!

ההחלטה להקים את מרכז הגיוס צמחה מתוך ההיכרות המעמיקה שיש לחבר הון אנושי עם תחום שירות הלקוחות והמכירה והמספר הגדול של המשרות בתחום הזה. מטרת המרכז כפולה...: מצד אחד לנסות ולהקל על המועמדים באמצעות קיצור תהליכי הגיוס/ חיפוש העבודה ולקיים את חלקו הגדול של תהליך הגיוס כבר דרך הטלפון, ומצד שני להגיע בזכות זה ליותר מועמדים בזמן קצר יותר.

חשוב לציין כי מרכז הגיוס החדש פועל במקביל ליועצות חבר המתמחות בתחום הקול-סנטר והיושבות ב-12 הסניפים של חבר הון אנושי ברחבי הארץ (מחיפה ועד באר-שבע ).

אז אם אתם מחפשים עבודה בתחומי השירות והמכירה, מה יוצא לכם מזה??

פשוט מאוד! ראשית, אנחנו מצליחים לפנות ולטפל ביותר מועמדים בפחות זמן. שנית, מרכז הגיוס מרכז בתוכו (נו, לא סתם קוראים לזה מרכז...) את כל התהליכים שהמועמד צריך לעבור בכדי להתקבל למשרת שירות לקוחות, לרבות תהליכי מיון קפדניים וגם סדנאות הכנה למרכזי הערכה ללא תשלום למועמדים, בכדי שבעת הצורך הם יהיו מוכנים למרכזי הערכה בחברות.

אז את מי תמצאו במרכז?

את לי בשור ושירי קליינמן המנהלות את יחידת הקול סנטר. לי מנהלת את היועצים במרכז הגיוס ושירי את יועצות הקול-סנטר באזורי הפעילות שלנו ברחבי הארץ. יהונתן עוזרי הוא מנהל התפעול של מרכז הגיוס.
בנוסף, יושבות במרכז הגיוס מנהלות קשרי לקוחות האחראיות על ניהול הקשר הרציף של חבר מול הלקוחות המרכזיים של יחידת הקול סנטר. וכמובן שיש לנו צוות גדול של יועצי השמה הנותנים מענה למועמדים מכל הארץ.

אם אתם מעוניינים במשרה בתחום שירות לקוחות ומכירה, צרו קשר: 03-9680000
מוזמנים לשלוח קו"ח: Hever_cc@hever.co.il או לפקס 03-5101565







רוני גולדמן, מנכ"ל חבר, משיק את מרכז הגיוס:






תגובה 1: