יום ראשון, 7 במרץ 2010

שיחת בנות, או בשם הפורמאלי: ארוחת צהריים.

אז כן, השמועות נכונות!
מסתבר שברגע שמתחילים לעבוד קורה משהו והופכים לרעבים יותר. ואני לא יודעת למה זה קורה, אולי בגלל שהתחלתי לקום בשעה מוקדמת... המממ... מאוד מוקדמת... כדי להגיע לעבודה בזמן?
ואם קמים מוקדם- הבטן מתחילה לקרקר מוקדם. מתי? בערך ב 10:00 בבוקר!

בשעה 12:00 כולנו קמות, מותחות איברים, הולכות לחמם במיקרו או לקנות משהו בחוץ ואז קורה משהו מענין ביותר: אנחנו מתיישבות יחד מסביב לשולחן ומתחילות לאכול.
כבר רמזתי לכם ששיחת בנות- והרבה בנות- מתאפיינת בכך שמדברים בערך על הכל :).... אז, היום היתה לנו שיחה משעשעת שקשורה דווקא לעבודה: מהן המשרות המוזרות ביותר שבהן טיפלנו ביחידה לאחרונה.

רוצים לדעת?


אז מסתבר שיש תפקיד כזה: "נציג אבטחת איכות למתקן ארס נחשים" ואם יש לכם נסיון בזה- אתם מוזמנים לעדכן אותי.
מה עוד? "מפעיל מכונת פסטרמה"- דווקא מענין, אני מתה על פסטרמה!
ולאחרונה איישנו משרת "משחיז סכינים".
ולסיום , שתי משרות שאני בטוחה שלא תאמינו לי שהן היו אמיתיות, אבל, אני מבטיחה שכן (שמות הלקוחות שמורים במערכת!) והן:
- דוגמנית למכונת ממוגרפיה.
- משרה זמנית לנשים בלבד לצורך מחקר וניסויים בבני אדם.

אתם יודעים מה? אני לא בטוחה שזה נושא טוב לשיחה בזמן ארוחת הצהריים. בעצם, אולי כן...מה שבטוח זה טוב לדיאטה!



תגובה 1:

  1. מצורף קישור לקובץ הדרכה חינמי לקראת ראיון עבודה מכיל כללים, טיפים , שאלות ותשובות , מדריך לשימוש נכון בשפת גוף , מדריך למבחנים במכוני מיון, מדריך למשא ומתן על שכר ועוד..

    כל הסודות של מכוני המיון נחשפים!

    http://www.scribd.com/doc/15159808/-91

    השבמחק