יום שבת, 22 במאי 2010

גם זה קורה כשאת רכזת השמה...(חלק א')

לפני הכל אני חייבת להקדים ולכתוב- אני לא מומחית. אבל, החודשים האחרונים בהם אני עובדת כרכזת השמה לימדו אותי דבר או שניים על מה שממש לא כדאי לעשות, אם אתם רוצים למצוא עבודה.

כל מה שיפורט בהמשך קרה באמת וכל קשר בינו לבין המציאות בהחלט לא מקרי! אז, אם אתם מחפשים כרגע עבודה ומזדהים עם אפילו אחת מהנקודות שכתובות בהמשך. קחו בחשבון שמשהו חייב להשתנות ומהר!!

אגב, את המקרים הקיצוניים אני שומרת לעצמי...

אז מה בעצם היה לנו?

- מועמדים שמגיעים למשרד מבלי שנקבע להם ראיון, מתיישבים מול אחת מרכזות ההשמה מבלי לשאול אם אפשר ומתחילים לפרט מה הם מחפשים...

- מחפשת עבודה שמחפשת אבל, אין לה קורות חיים ולא מבינה בשביל מה צריך... (באמת בשביל מה זה טוב?)

- מועמדים ששולחים קורות חיים בבת אחת לכל המשרות הפתוחות שיש - החל ממשרת נהג ועד למשרת מנכ"ל. (האמת היא- כשאני חושבת על זה - זה יכול לחסוך המון כסף לארגון כשהמנכ"ל הוא גם הנהג של עצמו וגם איש המכירות וגם פקיד הקבלה...)

- מועמדת ששלחה קורות חיים שעליה תמונה של תינוקת. (לא הבנתי אם היא פשוט אם טריה או שבעצם זו תמונה שלה עצמה כילדה. בכל מקרה, אני לא צריכה לפרט למה לא כדאי לעשות את זה, נכון?)

- מועמד שכתב בקורות החיים שלו תחת השכלה וקורסים: "טרם עשיתי קורסים, אבל, אני מתכנן כמה בהמשך" . (????)

- מועמדת שכתבה בקורות החיים: "לא יצא לי עדיין לעשות שום דבר חוץ מבייבי סיטר, אבל, אני אשמח..." (??!?!?!?)

נראה לכם שזהו?? ממש לא!
המשך יבוא!!!

ובינתיים, בא לכם להתפנק בצימר?? הירשמו לדף של חבר בפייסבוק HEVER JOBSPOT והיכנסו להגרלה של סופ"ש שווה בצימר. ההגרלה תיערך ב 20/7/10.
אז יאללה! להתפקד :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה