יום שבת, 25 בספטמבר 2010

מי יודע מה זה ממק"ח?

נכון, חג סוכות עכשיו, ומי בכלל בראש של עבודה או חיפוש עבודה...
רגע, רגע...האמת? מסתבר שאני, כי התרגלתי כל כך לעדכן את הבלוג הזה לפחות פעם בשבוע, שזה שעכשיו חג- זה ממש לא תירוץ להפסיק...

אני רוצה לנצל את הפוסט הזה בכדי לספר משהו שאולי רבים מביניכם לא יודעים...:
במטה חבר הון אנושי הממוקם ברחוב בן יהודה בתל אביב יושב צוות שמלאכתו איננה מסתיימת לעולם. בחבר הן ידועות כצוות הממק"ח (מרכז מיון קורות חיים) , יש חברות אחרות בהן יקראו להן CV-CENTER.

מרכז מיון קורות החיים בחבר הון אנושי פועל כ-12 שעות ביממה, בין השעות 8:00-20:00. אל המרכז מגיעים מאות קו"ח ביום במגוון תחומים כגון: הנהלת חשבונות, אדמיניסטרציה, הנדסה, כספים ושוק ההון, מכירות ועוד... הצוות קורא את קורות החיים, ממיין אותם ומזין את פרטי המועמדים למערכת הממוחשבת.
בשלב שלאחר מכן, פרטי המועמדים החדשים מועברים ליועצי/ות ההשמה של חבר הון אנושי וחבר ITR לצורך המשך תהליך הגיוס.
המרכז פועל על מנת לספק מענה מהיר למועמדים כך שמספר שעות לאחר שליחת קורות החיים, או לכל היותר באותו היום, קורות חיים מועברים ליחידת ההתמחות הרלוונטית עבורם.

אז, למה להשאיר את ממיינות קורות החיים שלנו אנונימיות ועלומות שם, אם אפשר לשוחח איתן ולהכיר קצת?

הנה בבקשה – תכירו: מועמדים- צוות הממק"ח של חבר, צוות הממק"ח- מועמדים...:)!

הילה שור- ראש צוות ממק"ח, סטודנטית לתואר ראשון במדעי ההתנהגות במכללה למנהל, שנה בתפקיד.

מה התפקיד שלך כולל?
- הזנה ומיון קורות חיים המגיעים לחבר וניתובם לאזורי הפעילות ויחידות ההתמחות השונות. כראש צוות אני אחראית על סידור העבודה השבועי של שאר הצוות, הנפקת דוחות שבועיים וחודשיים בנוגע לתפוקות ואפקטיביות העבודה של הצוות.

מהו הטיפ שלך למועמדים?
- במידה והמועמד/ת מעוניינ/ת בהסבה מקצועית מומלץ לציין זאת בגוף קורות החיים, על מנת להימנע מהצעות עבודה הרלוונטיות לתחום בו עסק/ה עד כה.

מה קורה לקורות החיים שמגיעים אליכם?
- קורות החיים מגיעים אלינו למספר תיבות דואר על פי מקורות ההגעה ואנו עובדות עליהן במקביל. תהליך המיון מתבצע על פי אזורי מגורים, השכלה והניסיון התעסוקתי של המועמדים. מלאכת המיון נעשית תוך כדי הנסיון לשלב ולהתאים כל הזמן בין דרישות המועמדים לבין דרישות המשרות.


שחר ליבנה- סטודנטית לשפה וספרות ערבית באוניברסיטת ת"א. 4 חודשים בתפקיד.

מהו הטיפ שלך למחפשי העבודה?
- חשוב מאוד לדאוג לעיצוב קורות החיים ולקחת בחשבון שלאחר המשלוח יש מישהו בצד השני שקורא את כל קורות החיים. כדאי מאוד לוודא שהעיצוב נכון, נעים ומקל על הקורא.



סיון גמא- סטודנטית לתואר שני בסוציולוגיה ארגונית באוניברסיטת בן גוריון. התחילה לעבוד לפני כשבוע (מזל טוב סיון, ובהצלחה!!).

טיפ לכתיבת קו"ח?
- בינתיים קטונתי מלתת טיפים שכאלו מפאת ניסיוני הדל... אבל, מהצד הזה ברור לי שמאוד מומלץ להשתדל לכתוב קורות חיים מסודרים וקלים לקריאה, וגם לדעת את ההבדלים שבין עיקר וטפל. לשים לב מה לכתוב בקורות החיים ומה מיותר.


חלי חדידה- מסיימת תואר ראשון במדעי ההתנהגות במכללת ת"א-יפו. שנתיים בתפקיד.

איך הגעת לתפקיד?
- במסגרת יריד תעסוקה של חבר הון אנושי במכללת ת"א יפו... השארתי את קורות החיים שלי, חזרו אליי והתקבלתי.

מהו הטיפ שלך לכתיבת קו"ח?
- במידה והמועמד בוחר להוסיף תמונה לקורות החיים, מומלץ לבחור תמונה ייצוגית אשר מעבירה את המסר אותו הוא מעוניין להעביר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה